ראשי האופוזיציה: "נחרים את הקריאה השלישית"

איתי גדסי No Comments on ראשי האופוזיציה: "נחרים את הקריאה השלישית"

ראשי מפלגות האופוזיציה מסרו בתום ישיבה משותפת בנושא מהלכי הממשלה: "נעשה הכל למנוע את העברת החוקים אך אם חלילה נגיע לקריאה שלישית – לא ניתן לזה יד ונחרים את ההצבעה במליאה"

גנץ ולפיד
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני זמן קצר הסתיימה פגישת ראשי מפלגות האופוזיציה במהלכה דנו בתיאום המהלכים בעקבות התקדמות חקיקת הרפורמה המשפטית. בפגישה השתתפו יו״ר יש עתיד יאיר לפיד, יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ, יו״ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ויו״ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי.

"אחדות העם מתחילה בהידברות אמיתית וכל עוד אין עצירת חקיקה, זו אחיזת עיניים. כשיונח מתווה הנשיא נשמח להתייחס להצעתו ואנו מעריכים את המאמצים של הנשיא להגיע להידברות", מסרו ראשי האופוזיציה. "נעשה הכל למנוע את העברת החוקים אך אם חלילה נגיע לקריאה שלישית – לא ניתן לזה יד ונחרים את ההצבעה במליאה".

לדבריהם: "במקום אוסף חוקים מטורף, האלטרנטיבה הנכונה בעת הזו היא הסדר חוקתי מקיף ומאוזן, ביצור הפרדת הרשויות עד הגעה לחוקה".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר בפתח ישיבת סיעת יש עתיד: "נתניהו כבר נבצר. הוא איבד שליטה על הממשלה שלו. השרים שלו לא סופרים אותו. המדינה מתפרקת סביבו ונבצר ממנו לעשות משהו. ראש ממשלה אמיתי – היה דופק על השולחן, עוצר את ההפיכה המשטרית, קורא לסדר לשותפים, ואומר להם, "עד כאן, זה נגמר". אבל נתניהו לא יכול. הוא חלש מדי".

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, קרא: "לעצור את החקיקה לפחות עד סוף חודש הרמדאן – אסור להידרדר למשבר חוקתי חסר אחריות בזמן משבר ביטחוני. זה פרס לטרור, זה סכנה למדינה. למה אנחנו מחכים כדי לעצור ולדבר? שיהיה דם ברחובות? שאחים למשפחות השכול יקרעו ביום הזיכרון? את E1 אפשר לעצור ואת החקיקה שפוגעת אנושות באחדות העם לא?".

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, אמרה: "המאבק על הדמוקרטיה הוא מלחמת העצמאות השנייה שלנו; קוראת לציבור להקדים את יום העצמאות ולתלות את דגל ישראל במרפסת ובאוטו".



0 תגובות